•.♥ دنیـــــای ایـــن روزای مـــن ♥.•

•.♥ دنیـــــای ایـــن روزای مـــن ♥.•
ایـن روزهـا می گـذرد امــّا مـن از ایـن روزهــا نمی گذرم
قالب وبلاگ

 

شــــاید گـــــاهی به نظــــر ســــرد و بی مهــــــر بیاییــــم و ....

همیشـــــه باورش  سختــــه؛ امـــّــــا...  

بــرای فـــــراموش کــــــردن یه چــــیـزهــــــــایی سالهــــــا زمـــــان لازمه.

 یادمــــــون باشه همیشـــــه دلیل و حکــــمتی در اون اتفــــاق بوده کـــــه مـــــا بی خبریم.  

تنهـــــــا اوست کـــــــه علت هـــــــر اتفــــاق را می دانــــد.

پـــس بپذیریـــــم و ســـرتعظیــــم به درگاهش فــــــــرود آوریم؛

بدون اینکــــــــه دنبال مقصـــــــــر بگـــــــــردیم....!!!

 



نظرات شما عزیزان:

اشک
ساعت15:24---18 اسفند 1390
آهنگتم خیلی ماهه. پاسخ:مرسی:X:X:X

تنها
ساعت14:38---18 اسفند 1390
لحظه ی دیدار نزدیک است

باز من دیوانه ام ، مستم

باز میلرزد دلم ، دستم

باز گویی در جهان دیگری هستم

های ! نخراشی به غفلت گونه ام را تیغ

های ! نپریشی صفای زلفکم را دست

وآبرویم را نریزی ای دل!

لحظه ی دیدار نزدیک است
پاسخ:مرسی خانمی


فندق
ساعت11:40---18 اسفند 1390
خیلی زیبا بود

آی آدم ها
ساعت0:23---17 اسفند 1390
گنجشک به خدا گفت : لانه ی کوچکی داشتم ارامگاه خستگیم سرپناه بی کسیم بود .

طوفان تو ان را از من گرفت کجای دنیای تو را گرفته بودم؟

خدا گفت : ماری در راه لانه ات بود تو خواب بودی باد را گفتم لانه ات را واژگون کند ان گاه تو از کمین مار پر گشودی.

چه بسیار بلاها که از تو به واسطه ی محبتم دور کردم و تو ندانسته به دشمنی بر خاستی .

خیلی قشنگ بود رها جانپاسخ:مرسی گلم:*:*


بچه های سیاه مشق
ساعت23:47---16 اسفند 1390
سلام مرسی از حضور گرمت گلم امیدوارم موفق باشی

ویدا
ساعت20:12---16 اسفند 1390
عزیزم

همیشه این حرف اسکارلت در فیلم بربادرفته به یادم می آد : فردا بهش فکر می کنم پاسخ:من که نمیدونم چیه... اما کار امروزو به فردا واگذار نکن ویدا جونم;)):X:*


afshin
ساعت17:58---16 اسفند 1390
[گل] درود يار گرامي

همه براي پاس داشت چهار شنبه سوري , جشن ملي مان آماده شويم .

آيا سبزه انداختي براي هفت سين -


آيا ميداني اگر سر سفره دعا کني براورده ميشه و برکت به خانه و تن درستي به خانواده شما ميدهد
ايرانيان قديم , سلامتي مريض هايشان , برکت در خانه , و آنچه آرزو دارند بر سر سفره هفت سين در زمان سال تحويل از خداوند ميخواهند و جالب آنکه بيشتر آنان بيان داشتند که به آرزو و خواست خود رسيده اند .


خداوند نگهدار ايران و فرهنگمان باد . [گل]


qasedak
ساعت14:25---16 اسفند 1390
دور باش اما نزدیک ...

من از نزدیک بودن های دور تو می ترسم.


پاسخ:قاصدک جان یک کاری بکن بتونم تو وبت نظر بزارم دیگه/:) هرکار میکنم نمیشه نظر گذاشت:(:(


qasedak
ساعت14:24---16 اسفند 1390
دور باش اما نزدیک ...
من از نزدیک بودن های دور تو می ترسم.


ماهرخ
ساعت12:33---16 اسفند 1390
کاش میشد واقعا... کاش میشد که فکر کنیم یه حکمتی تو کاره.پاسخ:باید همه چیو به خدا واگذار کنیم ماهرخ جوووونم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
[ سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:, ] [ 9:12 ] [ زـهـــرا ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

ایـــن روزها... عـــجیب دلـــم بچگی می خـــواهد!!! خســـته ام!!! یــک قلـــم لـــطفاَ... می خــــواهم خـــودم را خــط خــطی کـــــنم!!!
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیـــــای ایـــن روزای مـــن و آدرس rahaeei.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 126
بازدید دیروز : 235
بازدید هفته : 126
بازدید ماه : 1722
بازدید کل : 47734
تعداد مطالب : 196
تعداد نظرات : 800
تعداد آنلاین : 1


Get a Glitter Calendar Click Here

.

***

كدهای جاوا وبلاگ

قالب وبلاگ

***